čtvrtek 5. března 2009

RE prcek

Co se stane, když spojíte jedinečnost Wankelovýho motoru z RX7 2.generace a nejprodávanějšího sportovního auta Mazdy MX5 1.generace? Touhle úvahou byl zastihnut i majitel této krásné MX5 Vancouveru.

Na exterieru se neudály zásadní úpravy, ale přesto nějaké najdeme jako Garage Vary přední spoiler, blatníky jsou rozšířeny pomocí nástavců GR craft a kryt "mrkačky" byl vyměněn za kus s průduchem od RS Aizawa. Celek hezky doplňují kola Sportmaxx 002 v rozměru 16x8 et0 obuty do pneumatik Kumho RSX. 
Na podvozkové části se také odehrálo pár změn. HKS Hipermax II coilovers společně s Racing Beat stabilizátory

V motorovym prostoru se událo nejvíce změn na celém autě, začíneje výměnou motoru za 13B 6port. U mnohých takto provedených přestaveb by jste očekávali, že bude mít pod kapotou verzi přeplňovanou turbodmychydlem, ale v tomhle případě se zůstalo hezky u nepřeplňované verze, která je doplněna dvojitým karburátorem Weber 48, a na zakázku udělanými svody sání i výfukovýmy svody. Toto je doplněno portováním typu Bridge Port. Celek dává úctyhodných 220koní na zadních kolech což neni špatné pro motor o objemu 1,3l bez turba ne? Samozřejmě tento výkon by nepřenesla seriová spojka, který byla nahrazena odlehčeným setrvačníkem a spojkovým kitem  Action 6-puck a zadní diferenciál byl vyměněn za odolnější 2way z dílen Maruha motors.
V interieru se toho moc neudálo, jenom takové obvyklé změny jako Nardi Classic volant, KG works zkrácené řazení společně s hlavicí Trust power. Největší změnou která se zde udála je pouze Micron3 ukazatel, a další věc které si hned všimnete je polorám Cusco.

Tady je vidět i jeho auto na běžné ježdění nebo na jěždění přes zimu, MX5 ve stejné barvě akorát ne tak upravená, tomu říkám slabost pro jeden model od jedné automobilky.

Žádné komentáře:

Okomentovat